Wednesday, September 9, 2009

Makan tanpa segan silu.

Harap di entri aku pada kali ini tidak membuatkan korang rasa ingin mencuba seperti apa yang aku lakukan. Ahaaaa... :)) Anda maseh tertanya tanya apakah cerita disebalik semua ini ? Ehekkk... malu den nak koba haaa....

Actually, yesterday...aku otw keluar dari rumah nak pegi keje. Macam biasa la,keluar rumah kunci pintu. Aku sempat rembat seketol Golden Boronia Nougat Peppermint Crunchy yang menjadi kebanggaan Australia's Number 1 Nougat. Dan juga menjadi feberet aku bila bosan bosan xde mende nak di kunyah. Sedap memang x terkate. Tapi agak mahal la jika dibeli di kedai aku, di Australia sangat murah. Hahahaaa...so, sila beli banyak banyak kat sana, dan jangan sebok sebok nak komplen harga Nougat kat kedai aku mahal. Okay ?

The story begins here, Sampai depan lift..aku bukak la Nougat tu, dan tanpa rasa segan silu aku teros mengigit Nougat tuh depan mamat yang jugak tengah tunggu lift. Aku jadi pelik? Apahal plak la mamat neh menengok aku macam x puas haty. Padahal aku kenal pon tidak. Haihhh...Pedulik ahhh....

Dalam lift, aku maseh selamba badak mengunyah Nougat tu...sangat best..hahahaaa... Mamat tu tengok je...Dye nak la gamaknye...

Sampai bawah, aku rilek lagi, kunyah Nougat sampai abes. Kruuppp...Krrruuppp... Keras la katekan. Dan bile abes, aku teros la pegi keje dan melupakan mamat yang asyik memerhatikan aku. Mungkin dye syok kat aku kot ? Hahaha... * Aku gelak gelak dalam haty...Ok,habes cerita semalam.

Hari ni pulak, aku keje pagi lagi. Aku bangun awal la jugak. Masak air panas, buat secawan susu. Taok ais. Pergghhh...sangat enak. :)) Aku dah siap nak pegi keje.
Aku sempat lagi capai seketol Nougat. Kali ni, aku makan Golden Boronia Nougat Almonds Crunchy.

Sampai depan lift aku gigit Nougat, tetiba otak aku baru gitaw kat aku pasal semalam. Apa pasal aku makan depan mamat tuh ? Apa pasal ? Kaw boleh bagitaw x ? Huhuuuu...rasa macam...Ohhh...nak menjerit la....ini kan bulan pose. Patut la mamat tuh pandang aku. Haihhh...otomatik muka aku menebal bila aku ingat balik cerita semalam tuh. Sangat malu. Huhuuu....Maaf. Saya tak puasa bukan sengaja okay. Harap faham. Saya kan wanita. Puasa xkan penuh. Huhuuu...

Sampai kat kedai, aku cerita kat Kak Mira, dia cuma gelakkan aku. Huhuuu...

2 comments:

  1. kahkah.
    series lawak kalo bayangkan dalam otak mende neh doh.

    msti mamat tu macam, "eh,minah ni tau la xpose xyah la nak mkn depan aku en."

    ;p

    ReplyDelete
  2. huhuhu
    taw xpe...
    sje nak uji keimanan mamat tu.
    ehekkkk....

    ReplyDelete