Tuesday, September 15, 2009

Aku pulang beraya esok.

Pagi semalam aku sepatutnya dah bertolak pulang ke N9. Tapi keadaan tidak membenarkan aku berbuat demikian. Ayah Mel masok hospital, coz ayahnye dalam keadaan memang x stabil, apendix pecah. So, kena operate. Alhamdulillah,selamat. Moga cepat sembuh.Semalam aku ganti Mel keje. Esok pagi pagi lagi aku nak gerak pulang. Tak sabar betol. Lame dah aku x balik. Dah dekat 2 bulan kalaw x silap aku la.

Pehhhh...barang banyak la plak nak bawak balik, ehekkk...sebenarnye, banyak bawak balik cokelat. Mane tak nye, aku borong cokelat sampai due ratos. Kalaw mak tawu, mesti mak membebel kat aku, membazir katenye. Takpe mak, sekali sekale. :))

Aku terlalu rindu kan mak dan ayah. Ayah...Mak...Org rindu sangat...
Untuk ayah, aku ade belikan kain pelikat. Aku buntu nak belikan mak ape. Adeh ! Ela, Kak Long, Abg Lang n Abg En, aku belikan cokelat. Mak jew? Ku nak bagi something special...hurm ? Siyes tade idea.

Cuty raye takde la lame sangat. Hari raye ke 4 aku dah kene masok keje. Haiiyahhhh... Cepat betol.

Jam dah menunjukkan pukol 2.19 am, aku maseh terjaga. Mesin basoh maseh berpusing, naseb bek de mesin bsoh. If x de, gilo la den. Haha...Rase nak tido la, aku kene siap kan baju dulu, baru tidor.

2 comments:

  1. waaa, nak balik n9 jugak.jeles jeles jeles~
    ape kes ko beli coklat bnyk2 raya ni weyh?

    ReplyDelete
  2. hehehe
    ye ke jeles neh ? :P
    saje je li...
    pat gaji alhamdulilah...
    tu yg nak membazair sket.
    ehek.
    skg da pokai.

    ReplyDelete