Friday, March 6, 2009

Ayah Emak sayang .




Ismail Bin Abdul Samad
~Ayah Saya . Hidop Saya .
~30 Jun 1952

Pesan Ayah Kpd Saya :

Dah sampai sane , jgn lupa tepon .
Blajar elok2 .

Nota Untuk Ayah :

Ayahh...
Org sayang ayah .
Ayah pon same . Xkan ada lain .
Org harap , 1 hari nanti ...
Org dpt bergurau senda ngn ayah .
Org nak rapat ngn ayah.
Nak gak dengar ayah bercerita .
Nak sgt tgk ayah gelak & senyum .
Sti happy kan yah ? (:

Zalahar Binti Mohd Nor
~Mak Saya . Haty Saya .
~01 Februari 1955


Pesan Mak kpd saya :

Jaga sembahyang. Jangan lewat2 .
Jgn ikot org x knl .
Jaga diri .

Nota Untuk Mak :

Makk...
Org sayang mak sgt sgt .
Mak tiada ganti bg org .
Satu-satu nya tempat org bergantung .
Org harap mak sentiasa disisi org .
Org doakan...mak kuat hadapi
dugaan dari Illahi .

Mak...ayah...
Org berhajat nak g Mekah sesame ngn mak ayah.
Doakan org berjaya capai impian ni ye .
Insyaallah .

No comments:

Post a Comment